czwartek, 5 lutego 2015

Moonlight.

Dobra, czas się spiąć i przysiąść do bloga. Przyznam się wam, że już od kilku tygodni nie siadłam tak jak dziś i nie spędziłam przy laptopie tyle czasu. Spora część ostatnich notek była zaplanowana. Znaczy rysunki wstawiłam hurtowo i zaplanowałam daty ich wstawienia, potem w srody na nudnych lekcjach napisalam tekst do najnowszej notki i wkleiłam. Mam jeszcze kilka takich zaplanowanych rysunek, jeszcze z wakacji ale chyba kilka pousuwam i bede dodawac rysunki na bieżąco... W każdym razie dzis zdradze wam moje 10 artystycznych marzeń !

1.Narysować obraz wiekszy niz 1,5m
2.Narysować obraz w ramach zlecenia
3.Sprzedać swoja prace kolekcjionerowi
4.Wystawić kilka swoich obrazow za granica
5.Sprzedać obraz za 100 zl
6. Narysować ilustracje do ksiazki
7. Zilustrować książkę/płytę muzyczną.
8. Siedem szkicow w siedem dni. Niby łatwe, ale na moj proces tworczy sklada sie kilka czynnikow: wena, chęć, inspirujące zdjecie. W brew pozorą pogodzic to wszystko i wytrwac w tym przez 7 dni jest na prawde trudno.
9. Siedem skończonych prac w dwa tygodnie. Czyli teoretycznie nowy rysunek co drugi dzien...
10.Do konca zycia czerpac pasje z rysowania

Jak widzicie dzisiejsza notka jest dość długa, więc oszczędzę opis pracy. A za tydzień : Artystyczne inspiracje.





5 komentarzy:

  1. Dziewczyno, 100zł? :D Zacznijmy od tego, że to całkiem mało za obraz ;) Nie zaniżajmy ceny rynkowej.
    Uda Ci się spełnić te postanowienia z całą pewnością :)

    A rysunek znów, bardzo przyjemny, widzę, że coraz bardziej się bawisz :) I bardzo dobrze, warto próbować nowych rzeczy, nowych technik, mieszać style by nabrać wszechstronności i móc swobodnie wybierać we wszystkim.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne marzenia, do tego bardzo realne. Najłatwiej chyba zacząć od 9 :) Też chciałabym kiedyś zilustrować książkę... a na początek chociaż dostać płatne zlecenie. To musi być fajne uczucie, robić coś co się kocha i jeszcze dostać za to pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno ci się uda! Trzymam mocno kciuki i powodzenia:) Piękna praca, znowu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to 100 zł to chyba jakaś początkowa cena, co :D? Potem niech idą za grube miliony, bo cię na to stać! ^__^ bardzo fajne marzenia, oby z wszystkimi się udało.
    Jeeej! Coś kolorowego! Chętnie bym oglądała częściej takie kolorki! Drzewo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w spełnianiu artystycznych marzeń! Są bardzo ambitne, ale myślę, że dasz radę, trzymam kciuki. I twórz zdecydowanie więcej takich prac w kolorze, ta bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć !
Jestem ci bardzo wdzięczna za to,że tu zajrzałeś :3
Zostawisz komentarz ? Postaram się odwdzięczyć!
P.S. Komentarze nieodnoszące się do notki i z linkami do blogów,konkursów itp. będą usuwane.