czwartek, 16 kwietnia 2015

Jednorożec

Hej, witajcie ! 
Co u mnie ? A no  fantastycznie ! Co raz częściej radość sprawiają mi takie małe rzeczy, jak kompletne ściągnięcie nowego albumu Hollywood Undead i Papa Roach, spotkanie i rozmowa z przyjacielem... Odkąd jest słonecznie to nawet i do szkoły chodzę z chęcią. Jest w niej mniej osób, po maturach to już w ogóle 1/3 szkoły opustoszeje, więc będzie jeszcze lepiej. Jednym słowe, obecne warunki sprzyjają mojemu Mizantropizmowi.
 
Dzisiejsza praca to jednorożec z projektu 7x7, zdjęcia obrabiane na telefonie (ciągłe problemy z laptopem)
 
 

Użyłam: Czarny marker Profice, cienkopisy Stabilo i czarny długopis Bic
Czas: 7h (sama ramka zajęła mi z 2h)
Format: A4


4 komentarze:

  1. Hej! Ogromnie zazdroszczę ci talentu, twoje prace są śliczne. Ta szczególnie mi się podoba, bo ostatnimi czasy oszalałam na punkcie jednorożców i tęczy? Chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hollywood Undead <3 wielbię. A usłyszałam ten zespół dzięki mojemu Arusiowi. Pochwal się swoimi najulubieńszymi piosenkami! A co do Papa Roach to ściągnęłam ich albumy już dawno temu i do tej pory ich nie przesłuchałam! Muszę to nadrobić!
    Racja. Dobra pogoda wpływa na wszystko, a już szczególnie na nastrój ^___^ i oby było dalej tak wesoło!
    Co do jednorożca to najpierw myślałam, że wisi w ramie na ścianie XDD! Jest zaglebisty! Na pewno to jakieś odejście! I te kolorki. Wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, co za przecudowna praca! Wprowadzenie do tej tak żywych kolorów było świetnym posunięciem. W dodatku pomysł z ramką nadaje pracy swoistego charakteru. Cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczny jednorożec. Dobrze, że użyłaś kolorów, jest tak wiosennie i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć !
Jestem ci bardzo wdzięczna za to,że tu zajrzałeś :3
Zostawisz komentarz ? Postaram się odwdzięczyć!
P.S. Komentarze nieodnoszące się do notki i z linkami do blogów,konkursów itp. będą usuwane.