czwartek, 18 czerwca 2015

Lis

Hej, witajcie !
No... Trochę mnie nie było. No tak miesiąc. Musiałam ogarnąć szkołe. Siedem zagrożeń i 3 tygodnie na poprawę. Wracałam do domu, obiad i siadałam do książek, a po nauce już nic mi się nie chciało. No więc sami rozumiecie jak to jest. Szczerze mówiąc do zeszłego tygodnia byłam święcie przekonana, że nie zdam. Albo że będę miała poprawki w sierpniu. I tak szczerze to sama nie wiem jak ja poprawiłam te wszystkie przedmioty. No ale udało się, ide dalej.
Dobra, koniec tego biadolenia! Dzisiaj wrzucam Lisa. Nie mając,wciąż, dostępu do laptopa, rysunek wygląda dziadowo ale no cóż, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.


Użyłam: Cienkopisy Bic
Czas: 6h
Format: A4
 



 

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że poradziłaś sobie w szkole. Teraz ze spokojem możesz zająć się tworzeniem, czekam na wiele nowych prac.
    Przez pewną bajkę z dzieciństwa mam ogromny sentyment do lisów. Rudzielec prezentuje się świetnie, bardzo ładna kompozycja. Tło zachwyca, zwłaszcza ta część w błękitnym kolorze.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba rysunek tej ilustracji. lnie wyszły Ci idealnie! :) Teraz jak masz wolne to będziesz mogła rysować do woli!
    Dobrze, że ogarnęłaś szkołę mimo tych wszystkich przeciwności. Mam nadzieję, że mi także uda się wreszcie obronić we wrześniu, bo to uciążliwe tak łączyć studia z pracą na kilku etatach ;)
    Więc przestroga ode mnie: jeśli możesz kończ jak najszybciej :)
    No dobra, nie chcę tu 'mamkować' ale sama teraz wiem, że mogłam zrobić jak Ty i skończyć swoją szkołę wcześniej..
    Jeśli chodzi o rysunek to wydaje mi się, że nie wygląda 'dziadowo' poradziłaś sobie rewelacyjnie i widzę postęp rysunkowy, przez ten czas jak Cię obserwuję :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cześć !
Jestem ci bardzo wdzięczna za to,że tu zajrzałeś :3
Zostawisz komentarz ? Postaram się odwdzięczyć!
P.S. Komentarze nieodnoszące się do notki i z linkami do blogów,konkursów itp. będą usuwane.