czwartek, 21 maja 2015

Bellus

Hej, witajcie !
Ostatni tydzień był dla mnie taki dosyć dziwny. Zabrałam się za poprawianie ocen, zaczęłam stawać wręcz na głowie żeby osiągnąć cele które o których pomyślałam chociarzby przez ułamek sekundy w tym roku, no i powoli powoli zaczynają mi wychodzic. Ponad to coraz częściej mam takie dni gdy mysle sibie ze nie ma rzeczy niemożliwych (poczatek choroby psychicznej ? Poczekajmy na rozwój zdarzeń) . Że na przykład mogła bym powiedziec to co chce do osob do ktorych chce i nie poniosla bym za to żadnych konsekfencji. Takie myslenie jest raczej,chyba uznawane za pozytywne, w końcu wolna wola to cos o czym kazdy czlowiek marzy marzy, aczkolwiek musze pozostac nogami na ziemi i jednak tego nie robic no bo podstawowy tekst kazdego z naszych dziadkow - "Co ludzie pomyślą? "
Dzisiaj przychodzę do państwa z nową-starą pracą. Została ona odkopana z mojego segregatora. Stworzyłam tę panią jakoś zaraz na początku wakacji, kiedy jeszcze zaczynalam nieśmiało kombinować z moją techniką.Nie wydaje mi się byc aż za nadto słabą pracą, wiec czemu by jej nie wrzucić?
P.S. Wow ! Warkocz mi sie udał ! Wow,szok !

Użyłam : Farby akwarelowe, cienkopis Karin, marker Profice
Czas: 3h
Format: a4

5 komentarzy:

  1. Warkocz wyszedł naprawdę świetnie. Tylko według mnie ta pani ma dość masywną szczenę jak na kobietę. Chociaż taka mogła być Twoja wizja. Dużą zaletą są kolory, przyciągają uwagę :)
    Ja sama często w wyobraźni rzucam zeszytem w profesora prowadzącego zajęcia i wychodzę z sali zadowolona z siebie. A po takiej myśli uśmiecham się sama do siebie i zastanawiam, czy jestem normalna. Napisz proszę koniecznie jak sytuacja rozwija się u Ciebie, może nie jestem sama w swej chorobie psychicznej! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt z tymi kolorami - wprowadza niesamowity klimat do pracy! A warkocz jest naprawdę cudowny i jest moim ulubionym elementem w tym rysunku. Genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tak czasami, że chcę być z ludźmi kompletnie szczera, ale w porę gryzę się w język.
    Twoja praca jest interesująca, pewnie trochę zajęło ci malowanie tych małych kreseczek w warkoczu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta tęcza kolorów <3.
    I cieszę się, że u ciebie dosyć pozytywnie! I po co przejmować się ludźmi i tym co myślą? Walić dobre zwyczaje >D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunek fantastyczny. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Cześć !
Jestem ci bardzo wdzięczna za to,że tu zajrzałeś :3
Zostawisz komentarz ? Postaram się odwdzięczyć!
P.S. Komentarze nieodnoszące się do notki i z linkami do blogów,konkursów itp. będą usuwane.