czwartek, 2 lipca 2015

Johanna Herrstedt

Hej, witajcie!
Te pierwsze dni wakacji lecą mi niczym krew z nosa i już pierwsze plany nie wypalają. Więcej czasu spędzam na świeżym powietrzu, ale już nie mogę się doczekać, aż przejdę do tej ciekawszej części wakacji czyli wyjazdów i imprez okolicznościowych.
Jakiś czas temu machnęłam fanart Johanny Herrstedt.  Jest to według mnie na prawde śliczna kobieta, o charakterystycznym typie urody, a jej znakiem rozpoznawczym są brwi. Oczywiście wiem, że osoby bardziej obeznane w tych internetowych personach mogą mnie wyśmiać, gdyż Johanna , jak i większość tego typu celebrytów, katuje swoje zdjęcia szeroką gamą obróbek. Zdaję sobie z tego sprawę, a mimo to i tak jej zdjęcia mnie inspirują. Zbierałam się już od dłuższego czasu, żeby ją narysować, no i w końcu się udało ! Wyszło mi to jakoś, chyba, nie najgorzej, nawet jakieś tam podobieństwo jest.
 
Użyłam: Długopisy czarne Bic
Format: A4
Czas:3 h



4 komentarze:

  1. Uwielbiam rysunki cienkopisem. Mają taki charakterek.
    Wszystkie kreski robisz tym długopisem? Jakiego cienkopisu używasz?
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zastanawiam, jak to możliwe, że w tak krótkim czasie zdołałaś narysować coś takiego. Tyle kresek, boże. No i oczywiście bardzo mi się podoba :) Twoje prace inspirują, naprawdę.
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Nie miałabym tyle cierpliwości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma pojęcia kim jest ta osoba, ale rysunek bardzo na plus! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć !
Jestem ci bardzo wdzięczna za to,że tu zajrzałeś :3
Zostawisz komentarz ? Postaram się odwdzięczyć!
P.S. Komentarze nieodnoszące się do notki i z linkami do blogów,konkursów itp. będą usuwane.