czwartek, 9 lipca 2015

Arrow

Hej, witajcie !
Coś złego się ostatnio dzieje. Nie mogę powiedzieć o co chodzi. Ani wam, ani nikomu bliskiemu. Oni tego nie zrozumieją, a ich próby zrozumienia by tylko zaszkodziły. Powtarza się sytuacja z zeszłego roku, a ja... Nawet nie chcę z nią walczyć. Nie potrafię prosić o pomoc, nie potrafię mówić o teraźniejszości. Znowu wszystko tracę- kontakty z bliskimi, wiarę w lepsze jutro. Obecnie nie ma mnie w domu. Uciekłam do dziadków. Żyję, rysuję, czytam książki... i szkodzę swojemu zdrowiu, oddalając się od najbliższych.
Przepraszam, nie chciałam was martwic. Potrzebowałam o tym napisać dla samej siebie. Nie zachęcam was do empatii i do rozczulania się. Może w komentarzu, jeśli chcecie go zostawić, wyraźcie tylko swoją opinię na temat rysunku. To wszystko. No a tym czasem...
Do tego rysunku zainspirowała mnie Lozzy Bones. Jeśli jesteście na instagramie to koniecznie wejdźcie na jej profil !
 
 
Użyłam: Cenkopisów Standardgraph i czarnego markera.
Czas: 3h
Format: a4

4 komentarze:

  1. Genialna praca! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna praca.
    Wczoraj płakałam całą noc. Jeśli chcesz możesz napisać na kociepelko@gmail.com. Chętnie ci pomogę. A zawsze łatwiej się zwierzyć obcej osobie.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunek wspaniały, podoba mi się ten motyw. Nie duś niczego w sobie, wyjdź na spacer i powiedz wszystko na głos. Niby nikt nie usłyszy, a jednak z Ciebie coś wypłynie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Oni tego nie zrozumieją, a ich próby zrozumienia by tylko zaszkodziły." Skąd ja to znam...
    A rysunek świetny - jakby ta czaszka była wcześniej kimś z wielkimi uczuciami, które nagle zostały brutalnie złamane.

    OdpowiedzUsuń

Cześć !
Jestem ci bardzo wdzięczna za to,że tu zajrzałeś :3
Zostawisz komentarz ? Postaram się odwdzięczyć!
P.S. Komentarze nieodnoszące się do notki i z linkami do blogów,konkursów itp. będą usuwane.